28042010

Jag kom till praktiken for 1h sedan och jag har hunnit frilagga ett trad, kollat facebook samt googlat halsporre. Det ar formodligen inte halsporre jag fatt men det gor jakligt ont i foten. Antagligen har jag gatt mer dom senaste dagarna an jag gjort pa hela aret,, kanns det som. Sa det kan ju ha sin forklaring i det. Bara jag inte blir halt eller far amputera foten, det skulle bli lite jobbigt :/ Undrar om man kan kopa bara EN sko istallet for ett par skor? Och vad gor dom isafall med den skon som blir over? Nu: tanka ut vart jag ska ata lunch. Wendys eller McDonalds? Hmm

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan kan informera dig om händelseförloppet vid hälsporre: man får åka till fashionabla SKOGHALL där folk gjuter råsnygga inlägg till din onda fot ( som bara hjälper i ett par dagar dock) Glammigt värre. Mvh Pensionärshäls-Sara

2010-04-28 @ 22:13:44
URL: http://bokbonan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen fy, hoppas inte du behöver dom mer! Jag fick ett tips när jag gick in på ett "apotek" att köpa salt. Får väl se om det hjälper.

2010-04-29 @ 04:02:46
URL: http://nextstopmanhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback