Crappy foot

Halvt haltandes på väg hem från tunnelbanan passerade jag ett Pharmacy. Tänkte att där måste dom ju ha något som hjälper. Väl där inne förklarade jag mitt problem för en gubbe bakom disken, varpå han säger att han behöver se på foten för att kunna hjälpa mig. Dagen till ära hade jag valt ballerinaskor, alltså strumplöst. Efter att ha gått en hel dag i dom kändes det nästan lite oartigt att slänga upp mina lortiga fötter inför en främmande människa. Stackars han! Så jag sa lite varnande att; They're probably gross since I've been walking all day. Svaret jag fick var: Hey, don't worry about it, I've got two feet myself! haha. Efter att han hade undersökt min fot sa han att jag skulle köpa ett paket salt att blanda ut i vatten och använda som fotbad. Ska bli spännande att se om det verkligen hjälper, eller om det blir amputation. Återkommer med resultatet.



Och jag hittade inte vart man vänder bilden så den får vara kvar som den är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback