God morgon?

Fördelen med tidsskillnaden just nu är att det är inte är några som helst svårigheter att gå upp på morgonen; egentligen är ju klockan 13:30 för mig och inte 07:30 då jag fortfarande går på Sverige tid. Det får gärna förtsätta så då jag inte är en morgonmänniska, annars kommer det bli nio tidiga och jobbiga veckor. Nu; dags att göra sig klar och ta tunnelbanan till jobbet. Igår tog det mig ca 1h från att jag lämnade lägenheten till det jag var framme på praktiken. Jag misstänker att jag gått en omväg från Grand Cenral Station då jag inte riktigt lärt mig aveny och gatusystemet. Fast hur svårt kan det vara, det är ju hur logiskt som helst. Se själv;


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback