Taco Bell såklart!

I Texas har dom överflöd av Taco Bell, här i New York finns det inte lika många tyvärr. Folk här anser väl inte att Taco Bell är det bästa stället att äta på, men jag älskar det! Deras crunchwrap supreme äter jag mer än gärna, när jag pluggade i Texas levde jag praktiskt taget på det. Två gator från praktiken finns det ett Taco Bell så där blev det lunch idag. Samtidigt passade jag på att ringa min vän, Waffles. Jag bad han gissa vart jag lunchade och på första gissningen säger han: Taco Bell. Jepp, självklart svarade jag. Följt av ett; Oh, classy! till svar. Så där satt jag med min 5$ lunch och kände mig mindre classy, men gott var det iallafall!




Fire sauce, yummy!

Kommentarer
Postat av: Sara

Glöm inte bort the Cheesecake Factory! Jag vill se bilder på nåt riktigt maffigt :)

2010-04-30 @ 09:59:58
URL: http://bokbonan.blogg.se/
Postat av: Kate

Jättefin blogg! Ha en bra dag! :)

2010-04-30 @ 10:25:11
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback