Live fran praktiken

Ni ar fler som tittat forbi har idag, kul! Jag misstanker att det beror pa lanken fran bokbonan Sara. Har ni inte kollat in hennes blogg tycker jag ni ska gora det, hon tipsar bl a om bra bocker oc lite annat. Nu ska jag aterga till dagens andra uppgift som ar: frilagga reklamskyltar och klistar in pa hus. Det ar helt klart ett framsteg fran igar da jag mest fick halsa pa folk och sortera bocker och magazin. Om ni undrar varfor prickarna saknas ovanfor a och o sa beror det pa att jag sitter pa praktiken och mitt tangetbord har ar amerikanskt saklart. Just det, frillagga skyltar och  i n t e surfa pa natet var det ja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ser, du avancerar varje dag :) Succé nästa! Massa kramar!

2010-04-27 @ 21:29:00
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback