The city that doesn't sleep, indeed

För att sammanfatta en riktig lyckad helg;

Jag kan bocka av Guggenheim museét på min lista över saker att göra, sevärt men hade hoppats att Vassily Kandinsky's tavlor fanns med men det gjorde dom inte. Michelle flög hit i fredags och vi festade i dagarna två: fredagen nere vid MacDougal St i Greenwhich village, det blev daiquiris, malibu, coronas och frozen margaritas. Sprang på ett gäng svenskar vi visste var i stan men inte att vi skulle hamna på samma ställe. Blev en sen hemgång och ännu senare upp lördagen. Blev en liten shoppingrunda, stopp vid Crumbs för att köpa cupcakes, visa Michelle Times Square (vilket i övrigt är värsta platsen på Manhattan så jag undviker den om jag inte absolut måste förbi där) På kvällen hamnade vi på en roof top terass i mid town innan vi trängde ihop oss 6 st i en taxi och åkte neråt till Brass Monkey i Meatpacking. Tokfullt med folk men välldigt kul. Idag har jag gjort absolut ingenting, förutom att möta upp för söndagsmiddag vid Bar Pitti. Deras pasta skulle jag kunna äta 7 dagar i veckan, så bra var den. Tillsist blev det efterrätt på Grom. Dags att släcka ner här nu och ta igen all utebliven sömn från den är här helgen och ladda för en ny vecka med nya möjligheter.








Mmm, pizza från Fat Sal's







Tequila = rävgift




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback