11052010

Det svänger fort, igår var jag helt säker på att jag skulle åka på och bli sjuk på riktigt. Vaknade inatt med feberfrossa och huvudet kändes som en ballong, men helt mirakulöst kände jag mig helt ok imorse. Jag tror absolut det var muffinsen från Crumbs som hade god inverkan, eller åtminstone ger det mig lite bättre samvete att tänka så. Så om det var en mindre bra dag igår så har den här varit superbra; jag har flyttat ner till studion och hänger med ett skönt gäng och har fått en del vettiga uppgifter. Just nu sitter jag och filar på en annons för turism i Sverige. Sen fick jag även äran att göra sista touchen på en ny logga för ett företag, kul! Direkt efter jobbet åkte jag ner till Mid Town och köpte en ny kamera, äntligen! Mötte upp Malin och vi åkte vidare till Union Square där vi kollade skor och kläder. Kvällens höjdpunkt var helt klart besöket på Max Brenner, där gör dom ALLT i choklad. Det finns b la chokladpizza på menyn. Vi beställde in en smakprovar tallrik med b la banana split våfflor, chocolate crispy eggroll, chocolate sponge cake, chockladfondue... Att det var jättegott kanske jag inte behöver tillägga.



Nu är det hejdå till mobilbilder med taskig skärpa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Max Brenner låter som mitt sorts ställe! Gott!

2010-05-12 @ 09:34:22
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback