12052010

Dagens uppdrag var lättare sagt än gjort; att hitta ett par vita, höga Converse i stl 37. Hur svårt kan det vara egentligen och framförallt hur svårt kan det vara att hitta ett par i New York? Det tog mig några tunnelbanestopp samt 5 olika butiker innan jag tillslut hittade ett par. Kanske en halv storlek för stora men då har jag något att växa i hmm. Det fina är att dom kostar mindre än hälften av vad man betalar för dom hemma, så då kan man ju köpa två par. Det innebär ju också att om man köper två par hemma så får man fyra par här, awesome!


Fortfarande vita och fina, har en känsla av att det inte kommer vara så länge till.

Kommentarer
Postat av: Rickard

På 21th Century vid Ground Zero tjackade jag ett par vita höga converse för 15$ i höstas - har du inte vart där så är det bara o dra dit! Ha det gött Catta!

2010-05-15 @ 13:10:24
Postat av: catharina

Skojar du?! Jag är på väg dit idag, bra tajming av mig där. Ha det fint Rickard!

2010-05-15 @ 17:29:29
URL: http://nextstopmanhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback