18052010

När regnet står som spön i backen och man inte känner för att brottas på gatorna bland massa New Yorkers med paraplyn är det himla fint att det finns ett stort utbud av mat som man kan få hem till dörren. Idag va just en sån dag, riktigt pissväder. Ibland är det inte alltid en fördel att ha för mycket att välja på för det blir jobbigt att bestämma sig. Vilka problem haha. Det fick bli vietnamesiskt från Vermicelli's. Om det är något jag saknar hemma, förutom vänner och familj, så är det hemlagad mat. Det har liksom inte blivit så mycket sånt här. Och det här trodde jag aldrig jag skulle säga men; bara tanken på hamburgare och pommes frites får mig att vilja spy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback