20 dagar senare.

Det slog mig precis att jag har varit här i tre veckor på lördag, dom tre veckorna har gått ruskigt fort. 11 juli känns så långt borta, tyvärr vet jag att dom närmaste tre veckorna och dom tre efter dom kommer gå lika fort. För sant som det är sagt, tiden går fort när man har roligt. Jag saknar människorna hemma men längtar inte alls hem, så kan inte alla bara komma hit istället så stannar vi här. Ok? Jag har bestämt mig för att få ut max av det här stället innan det är dags för hemfärd, både jobbmässigt och utanför jobbet. Några av dagens upptäckter var; när man solar solarium här bestämmer dom som jobbar hur länge man får sola, jag fick 7 minuter. Det säger en hel del om hur blek jag är... Jag upptäckte även hur jobbigt det är att färga håret när duschen inte har en duschslang utan en dusch som sitter på väggen, vilket är standard här. Sen upplevde jag hur det är att gå på lunch med en random snubbe som man träffat på gatan, eller ja vi hamnade vid samma bord häromdagen då det var fullt på lunchstället och det slutade med att vi bestämde att vi skulle ses igen för lunch. Himla trevligt var det iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback