Happy :)

Idag har verkligen varit en sån dag som känns så där himla bra; jag har fått något vettigt att göra på praktiken så timmarna bokstavligen talat flög iväg, pratade med en kär gammal vän på telefon som bor i Houston och som funderar på att komma hit och hälsa på, svängde förbi Dunkin Donuts och köpte munkar (eh, ooops!) och sist men absolut inte minst; 2/3 av syskonen Thermell har bokat biljetter hit i slutet av maj! Det är lätt att säga; "jag kommer och hälsar på" men ofta stannar det bara där. Självklart förstår jag att det kanske inte är lätt att fixa ledigt osv, just därför är jag så himla glad att dom faktiskt kommer hit. Vi har redan bokat bord på The standard grill, det går i princip inte att få ett bord fred/lörd kl 20:00 och det går att boka max 3 v i förväg och det mesta är redan fullt. Galet, men det är New York. Så är det mesta här, och jag älskar det!

Bilden har jag stulit från bokbonan.blogg.se, sorry! Men
jag hade inga egna.


J.T + Manhattan kommer bli succé!









Kommentarer
Postat av: Sara

Det är helt okej, bara att sno på :)

2010-05-04 @ 09:54:07
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback