Stand up comedy och Mid-Town

Efter arbetsdagens slut mötte jag upp en vän och för att kolla in ståuppkomikern Anthony Jeselnik på Upright Citizens Brigade Theatre. Jag har lite svårt för stand up comedy, typ där på scen står en snubbe som ska vara rolig och få mig att skratta, känns lite påtvinga. Det var helt klart värt $5 och man fick sig några skratt även om det var rätt rå humor med inslag av död, sex och våld. Före showen kollade jag  in hur en vän bor i Mid Town och jag kan bara säga; wow vilken jävla utsikt! Så skulle jag absolut kunna tänka bo. Se själva;





Dagen bestog även av ett mycket roligt besked. Det här gjorde mig oerhört glad;


Och som om inte allt det här vore nog; imorgon är det fredag och H E L G, underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback