Helgen

Sammanfattningsvis har det varit en riktigt bra helg; runt +30 C, trevligt sällskap, dans och vin samt en liten utflykt till Brooklyn. Lördagskvällen spenderades på en uteservering vid Greenwich Village med Sangria och chicken wings, hemmafest i Little Italy, som för övrigt var en liten lya fylld till bristningsgränsen med folk. Det var utan att överdriva som att sitta i en bastu. Kvällen avslutades med dans på en nattklubb. Söndagens motto löd som följer; If you snooze you lose, upp tidigt och iväg för brunch i Williamsburg. Jag gillar verkligen det stället, lugnare tempo än Manhattan och mer alternativt. Vi var inne på den här second handbutiken som var proppfull med kläder, skor och väskor. Väl värt ett besök om man är i krokarna. Kvällen avslutades med mexikansk mat på Caliente Cab i Greenwich Village. Så nu känner jag att batterierna är laddade och jag är redo för en ny vecka på AFG, förhoppningsvis blir det lite mer action än det varit första veckan då mina uppgifter inte varit allt för avvancerade.





Kommentarer
Postat av: Sara

Avundsjukan färgar mitt ansikte svart. Värme, shopping ( vilken underbar fotoram det fanns i den där affären!) OCH brunch. Suck. Själv har jag inventerat böcker i 10 timmar idag. Yay.

2010-05-03 @ 22:16:31
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback