Eco Chic och otrevliga överraskningar på Upper East Side

Om en dag är sådär fantastiskt bra så brukar det vara svårt att toppa nästa. Jag fick krångla lite i tunnelbanan eftersom mitt metrokort hade gått ut, sen funkade ju självklart inte biljettautomaterna. Tre tåg hann åka förbi innan jag kom in i tunnelbanan och jag blev såklart försenad. Det vägdes dock upp med positiva besked angående massa pappersarbete som har gått sådär. Och kvällen var riktigt trevlig, var förbi Scandinavian House för en förhandsvisning av deras Eco Chic utställning. Det var även fri bar, vilket ju aldrig är en tråkig sak. Tipset fick jag från en tjej som heter Malin, hon praktiserar där. Så då kan man ju tro att dagen slutade bra och allt är frid och fröjd? Om det vore så väl, när jag sitter och skriver det här springer en rätt stor sak förbi på golvet. Jag trodde det var en råtta först, men icke. Det var en sån här. Just så glammigt är det här på Upper East Side.







Jag har inte vant mig än med att jag är här längre än på en veckas semester. Därför är jag turistig och fotar kända byggnader haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tur att du kan trösta dig med lite mode när du har såna ovälkomna besökare. Ryyyyyyyyyyyyys!

2010-05-06 @ 16:44:08
URL: http://bokbonan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback