Lättlurad, indeed!

När jag vaknade i morse hade jag aldrig trott att Martin, Ola o Jesper skulle komma till stan. Och liiite lurad jag blev. Så här såg det ut;
Martin hintar om att han kanske ska till New York i veckan. Okej tänkte jag, om man inte får klara besked får man ta reda på det själv. Så jag vände mig till vad man kan kalla för en tillförlitlig källa, en person man känner som har svårt att hålla tyst om saker;
Fick till svar att Ola och Jesper hade tänkt följa med men fick inte ledigt från jobbet.
Två timmar senare checkar alla tre in i Central Park! Bra gjort, jag gick verkligen på allt! Hade hoppats att kanske kanske skulle Ola och Jesper med. Men det kändes tveksamt efter att Ola sagt för någon månad sen att han inte skulle ha tid att åka hit och att han aldrig ville till ett ställe som är större än Jessheim hehe. Det var verkligen en överraskning och helt oväntat. Dom kanske inte är här just för min skull, men det spelar ingen roll. Så himla kul att dom tog sig hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback