Hijacked

Skulle använda mitt kort på lunchen när jag hämtade upp mat, men tji fick jag. Det blev avvisat och jag fattade nästan direkt att det inte rörde sig om ett tillfälligt fel. Någon mupp hade kapat kortet och använt det för att köpa saker online, hotell på Disney Resort i Paris osv.
Jag tror på att den här personen någon gång kommer att få tillbaka. Jag skulle inte missunna den personen om den blev av med en högerarm, förlorade sin trailer i en storm eller blir bestulen på sin wealth fare. Det ser ut att ordna sig för mig trots allt, det enda är att jag får krågla med massa papper hit o dit, måste få nytt kort osv. Massa meck helt enkelt, tack vare att det finns "folk" som inte kan skilja på ditt och mitt. Suck!

Kommentarer
Postat av: Blötström

En viss herr F kommer få det han förtjänar... Typ leva resten av sitt liv i stentvättad jeansjacka och avklippta mysbyxor, leva på sin egenfångade fisk! ewwww

2011-07-14 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback