Vacation

Jag lever, dalig uppdatering pga semester. Hittills har den varit fantastiskt bra. Detta har hant sedan sist:
En liten barrunda, den sista i New York pa ett tag. Det var ju dessutom en av dom varmaste dagarna pa 10 ar horde jag. Kandes lite som om man satt i en bastu, vart man an gick...
Ett besok pa MoMA. Matserverk av Jackson Pollock.
Hejda Empire, mitt riktmarke sa jag hittar hem.
Semesterdag 2 av X-antal. Vi gick pa bio och sag "friends with benefits".
Jag har hangt vid poolen och gjort ingenting.
Och jag har varit i Jelly Beans-heaven.

Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Har du en stund över? :)

Kika då in på bloppisen!

stuffstuff.blogg.se

En massa trendiga plagg och andra prylar till vrakpris!

KRAM KRAM :D

2011-07-31 @ 16:45:40
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback