Omg, vilken helg!

Citat från gårdagen: "Vi ska inte stanna ute länge, vi ska inte gå på club och dansa". Vi lyckades bryta två av två. Hamnade mitt uppe i en svensexa på Off the Wagon. När vi går ut därifrån springer vi på ett gäng svenskar. Och det visade sig att dom kände en gemensan vän, nämligen min webmaster vin-Karl! Det är en liten värld indeed.
På dagen sprang jag och D.C-besöket runt på min favorit hatplats; Times Square! Perfekt ställe att hänga på om man gillar; trängsel, folk som går sakta och gärna fler än två i bredd så man absolut inte kommer förbi...

Kommentarer
Postat av: Sari

Gillar outfiten med röda shorts, snyggt!

2011-06-08 @ 10:47:47
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback