Plus/minus-kontot

Dagens -
* Snö/hagel samtidigt som det åskar
*Snubben på närköpet som kommer fram när jag går bland hyllorna och håller upp sitt sexpack konservburkar samtidigt som han förklarar att det kostar mer än han har råd till och frågar om jag kan köpa den åt han. Det jobbiga är att det är flera varje dag som tigger pengar och man kan inte hjälpa ALLA.
*Fick skattebesked där det var ett minus framför ett femsiffrigt belopp....
Dagens +
*Bokat biljett till Washington DC
*Kom fram till att jag tolkade skattebeskedet åt fel håll och nog inte åker på återbetalning ändå
*Massa roliga saker att göra på jobbet, fotat hela dagen och i morgon ska jag gå lös på bilderna i Photoshop
"Vårtecken" var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback