Easiest way to make up your mind; Know how to make decisions

Ibland kan dom enklaste valen bli dom svåraste; som när man ska bestämma vad man ska ha till lunch t ex. Speciellt när det finns 3000 restauranger att välja på. Jag gjorde det enkelt för mig och körde enligt dra-lapp-metoden.
Room service levererar som vanligt; liten soppa, en förrätt, huvudrätt samt en kula glass för ynka $8:60. Kap!
På vägen hem från min manikyr-dejt med Filippa såg jag den kanske fulaste limousinen nånsin! Tätt följt av en snubbe med en stor skylt; "I need help! I need $ for weed". Dom kom så tätt att jag tyvärr inte hann knäppa någon bild. Det händer bara i New York..
Allt detta, blandat med ett mycket bra besked har gjort dagen till 5+.

Kommentarer
Postat av: Your_Alex_91

i love you ;D

2011-05-21 @ 02:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback